Cunferenza di l'Industria Americana di e Materie Plastiche discussione approfondita di a tecnulugia di i stampi

CUNFERENZA AMERICANA DI L'INDUSTRIA DI E PLASTICHE DISCUSSIONE APPROFONDITA DI A TECNULUGIA DI I STAMPI

Riassuntu principale: L'Università Penn State in Illinois hà tenutu pocu fà una cunferenza nantu à a tecnulugia di a plastica chì hà attrattu i participanti di l'industria per discute tutti l'aspetti di a cuncepzione di l'utensili, u percorsu di u flussu di calore è a tecnulugia di i stampi.

L'Università Penn State in Illinois hà recentemente tenutu una cunferenza nantu à a tecnulugia di a plastica chì hà attrattu i participanti di l'industria per discute tutti l'aspetti di a cuncepzione di l'utensili, u percorsu di u flussu di calore è a tecnulugia di i stampi.

pagina

DougEspinoza, direttore di prughjettu TZero in RJG, hà dettu chì a sucietà di cunsulenza aiuta l'unità di ingegneria è di pruduzzione à cuncepisce strumenti "perfetti per a prima volta", è a chjave hè di preparassi prima di l'iniziu di a pruduzzione. Hà suggeritu chì u fabricatore di stampi registri è verifichi u prucessu di e parti stampate. "Capisce u prucessu di stampaggio hè a metà di u successu". 

Espinosa dice chì TZero registra una pianificazione ordinata per aiutà à cumunicà quandu si cuncepiscenu stampi per stampaggio à iniezione.

A furmazione è l'educazione sò chjave, è ciò chì manca à parechje cumpagnie hè a cumunicazione trà i dipartimenti, è i diagrammi di flussu devenu esse dettagliati per seguità i progressi è incuragisce a cullaburazione. "Per fà questu, duvemu travaglià inseme è risolve i prublemi."

TZero hà aiutatu à cuncepisce esperimenti per pruvà una seria di ipotesi, è Espinoza hà dettu: "Travaglieremu in l'attellu di a fabbrica per duie settimane per aiutà à risolve u prublema".

TZero usa a pruduzzione analogica, RJG hè licenziatu da Sigmasoft, Moldex3D è AutodeskMoldflowInsight, è Espinoza rivede a cuncepzione di e parti è a cuncepzione di stampi, dicendu chì "u raffreddamentu hè un fattore impurtante".

A misurazione di e prestazioni meccaniche hè ancu assai impurtante, cù l'esperti di TZero chì preferiscenu ottene dati reali nantu à a pruduzzione, micca solu dati simulati. Espinoza hà dettu: "ùn si pò micca solu aduprà e specificazioni è l'input di a macchina, ci vole à ottene dati reali in macchina".

I cambiamenti in a viscosità di a resina affettanu a qualità di a parte, dunque hà suggeritu di monitorà a storia di a pressione di a cavità in u stampu, aduprendu i prucessi DecoupledII è DecoupledIII furniti da RJG.

canale caldu

A Cunferenza nantu à l'Innuvazione è e Tecnulugie Emergenti hà attrattu 185 participanti è 30 anu fattu presentazioni in diretta, duie di e quali anu discuttu u cuntrollu di u flussu di calore.

MarcelFenner, direttore tecnicu è presidente di Priamus Systems Technology, hà dettu chì l'equilibriu di i stampi multi-foru hè necessariu per impedisce un riempimentu irregulare. E cause di u cambiamentu includenu e diverse pusizioni di l'accoppiamentu termicu è alcuni altri fattori. "U fattore più impurtante hè u cambiamentu di a viscosità di a resina".

Priamus hà travagliatu cù Synventive (una sucietà surella di u Barnes Group) per sviluppà una tecnulugia per gestisce elettronicamente a temperatura di u canale di calore. Fenner dice chì cuntrolla precisamente a lunghezza di a parte è u pesu di a parte di u stampu multi-cavità, è ancu u stampu di serie hè sbilanciatu internamente.

EricGerber, un ingegnere di Sigma Plastic Services Ltd, di Swalburg, Illinois, hà sustinutu chì e differenze di velocità di cisaillementu in i sistemi di canali termichi causanu u squilibriu di flussu assuciatu à i cambiamenti di viscosità. Altri fattori chì influenzanu a velocità di flussu includenu a distanza di flussu, a pressione di a cavità di u stampo è a temperatura in u stampo o in u collettore di canali di flussu di calore.

PaulMaguire, presidente è CEO di Riverdale Global, Pennsylvania, hà dettu chì una penetrazione di 100%, hà descrittu u sistema RGInfinity di Riverdale chì ricarica automaticamente i contenitori di culore à bassi livelli.

Maguire hà ancu discrittu un altru sistema, induve i processori di plastica ponu riempie i barili è u so propiu schema di culori, ch'ellu hà chjamatu u "metodu Home Depot".

Stampaggio à iniezione / compressione

TrevorPruden, direttore tecnicu è d'ingegneria in Rockhill Abbott, CT, hà parlatu di u stampaggio à iniezione / stampaggio à compressione, o "stampaggio à compressione" cù una bassa tensione fisica è un equilibriu di tensione interna in tutta a parte. Stu metudu di trasfurmazione impedisce a generazione di tracce di deposizione, riduce a deformazione di a parte è pò esse adupratu in parechji materiali, cum'è termoplastici, spray in polvere è silicone liquidu.

Per certe parte, a matrice à pressione hè un bon metudu cum'è a lente ottica LED è i polimeri semi-zincali.

DanSpohr di Bartenfield, di Turrington, Conn, crede chì hè una bona idea di rimpiazzà i più vechji cù novi robot, chì ponu spustassi secondu e funzioni di iniezione è di stampo. Per esempiu, un robot più vechju hà bisognu di determinà separatamente se a parte si trova à l'estremità di u bracciu di u strumentu, poi caccià a parte da u strumentu di stampo, è infine permette à a macchina di spegnersi, ciò chì richiede 3 secondi per compie questi compiti, mentre chì u novu robot richiede menu di 1 secondu. "Cusì e cumpagnie di stampaggio ponu fà soldi, spergu chì u stampo si aprirà u più prestu pussibule".


Data di publicazione: 08 dicembre 2021