Riassuntu principale: In u 2007, a Cina era a seconda fonte d'impurtazione di plastica è a terza cità d'esportazione in u cummerciu d'impurtazione è d'esportazione di plastica di i Stati Uniti? S si piglia a culpa? U rinfurzamentu di a cuuperazione cù a Cina hè diventatu più impurtante chè mai per l'accadutu di i mercati europei è americani, cum'è a crisa di i mutui subprime è u putenziale di crescita relativamente maturu limitatu di l'industria di a plastica di i Stati Uniti. Neil C Parat, Direttore Senior, Associazione Americana di l'Industria di a Plastica (NeilCPratt)
In u 2007, a Cina era a seconda fonte più grande d'impurtazioni di plastica è u terzu mercatu d'esportazione in u cummerciu d'impurtazione è d'esportazione di plastica di i Stati Uniti. U rinfurzamentu di a cuuperazione cù a Cina hè diventatu più impurtante chè mai, data a crisa di i mutui subprime in i Stati Uniti è u putenziale di crescita relativamente maturu limitatu in l'industria plastica di i Stati Uniti. Neil C Parrat (Neil C Pratt), direttore senior di l'American Plastic Industry Association, hà recentemente accettatu una entrevista esclusiva cù u nostru reporter nantu à questioni relative à a cuuperazione di l'industria plastica Cina-USA. Palat hà dettu chì i Stati Uniti sò u più grande produttore mundiale di resine sintetiche, chì rapprisentanu circa u 40% di a so pruduzzione mundiale tutale di poliolefine, hà dettu. U rapidu sviluppu di a globalizazione è di l'esternalizazione versu paesi à bassu costu hà riduttu u numeru di impieghi in l'industria plastica di i Stati Uniti à un ritmu annuale di l'11% dopu u 2002. Ma una tecnulugia più avanzata, una forza di travagliu di qualità superiore è più novi affari internaziunali anu aumentatu rapidamente e spedizioni di fabricazione di plastica americana à u 18%, a pruduzzione à l'8% è u surplus cummerciale significativamente da 5,8 miliardi di dollari in u 2006 à 10,9 miliardi di dollari in u 2007. L'industria americana di a plastica hè più cumpetitiva chè mai.
L'impresa cumuna è a cuuperazione si svilupperanu inseme
Parat crede chì l'industria plastica di a Cina hè in corsu di cambiamenti tremendu, micca solu a scala di l'industria si espande rapidamente, ma ancu a qualità di u produttu migliora rapidamente. A capacità di machinazione di plastica di a Cina hè stata classificata prima in u mondu è si trasforma da produttore di plastica à paese di sviluppu indipendente; a Cina hè diventata seconda in u mondu è gradualmente da grandi impurtazioni à pruduzzione naziunale; I prudutti di plastica sò secondi in u mondu, è i prudutti à bassu valore aghjuntu sò gradualmente rimpiazzati da marche chinesi cù diritti di pruprietà intellettuale indipendenti. Parat hà dettu chì i Stati Uniti sò u più grande cunsumu naziunale di plastica in u mondu? Campu, In l'ultimi anni, u numeru di plastica è prudutti di plastica impurtati da a Cina hè cresciutu rapidamente. Sicondu e statistiche di e duane americane, in u 2007, l'impurtazioni americane di resine sintetiche, prudutti di plastica, macchine di plastica è stampi di plastica da a Cina eranu $ 333 milioni, $ 7,914 miliardi, $ 43 milioni è $ 129 milioni, rispettivamente, chì rapprisentanu u 22% di l'impurtazioni totali di l'industria plastica di i Stati Uniti. In u stessu annu, l'espurtazioni americane di resina sintetica, prudutti di plastica, macchine di plastica è stampi di plastica eranu $ 2,886 miliardi, 658 milioni, 113 milioni è 9,5 milioni, rispettivamente, facendu di a Cina u terzu più grande mercatu d'espurtazione di plastica in i Stati Uniti. Parat hà dettu chì a Cina è i Stati Uniti, chì ghjucanu una pusizione impurtante in l'industria plastica, devenu realizà scambii è cuuperazione più stretti in varie forme di prudutti è tecnulugia in u futuru.
Parat crede chì a creazione di una joint venture sino-americana hè diventata una misura impurtante per e cumpagnie americane di plastica per sviluppassi in Cina. Attraversu e joint venture, hè diventatu u consensu di e cumpagnie americane per risponde à i bisogni mundiali di a Cina è riflette a strategia di sviluppu mundiale. Investisce in grandi prughjetti è creà joint venture serà sempre una forma impurtante di cuuperazione plastica sino-americana. U prughjettu di raffinazione è integrazione chimica di Fujian, investitu in cumunu da ExxonMobil, Saudi Aramco è Sinopec, hè u primu prughjettu di joint venture sino-straniera di classe mundiale chì integra upstream è downstream in l'industria petrochimica. Hè di grande impurtanza per migliurà u statutu di l'industria petrochimica, dunque hà attiratu molta attenzione. Trà elle, l'unità d'etilene cù una capacità annuale di 800.000 tunnellate è u currispundente dispositivu di pruduzzione di resina sintetica à valle sò previsti per esse messi in pruduzzione in u 2009. In Aostu di l'annu scorsu, DuPont China Group è Sinopec anu stabilitu Beijing Huamei Polymer Co. A joint venture utilizerà a tecnulugia avanzata di pruduzzione EVA (copolimeru di acetatu di vinile vinile) di DuPont per pruduce EVA è prudutti mischiati. A capacità di pruduzzione hè di 60.000 tunnellate / annu è hè prevista per esse operativa à a fine di questu annu.
Scambii tecnichi per circà una situazione win-win
Un numeru crescente di cumpagnie americane di plastica aumentanu i so affari per via di licenze tecnologiche. Ottene licenze tecnologiche per migliurà a so capacità d'innuvazione hè ancu diventatu un mezzu impurtante per parechje cumpagnie cinesi per accelerà u sviluppu tecnologicu. Parat hà sottolineatu chì i scambi tecnologichi ghjucheranu un rolu sempre più impurtante in u sviluppu futuru di l'industria plastica in u futuru. Hè capitu chì Sinopec Maoming Petrochemical Company hà introduttu u prucessu di pruduzzione in u 2006. U dispusitivu di polietilene d'alta densità di Maoming Petrochemical custruitu cù questu inseme cumpletu di tecnulugia hà una capacità di pruduzzione annuale di 350.000 tunnellate. I prudutti prudutti sò anti-invecchiamento, resistenza à bassa temperatura, resistenza à l'acidi è à l'alcali, alta cristallinità è isolamentu, bona prestazione di trasfurmazione è stampaggio, chì hè un termoplasticu cù un altu valore aghjuntu. Stu pruduttu hè in alta dumanda, ma in u passatu, ùn ci era micca un dispusitivu di pruduzzione speciale in Cina, è più di u 60% di i prudutti si basavanu nantu à l'impurtazioni. A messa in pruduzzione di Maoming Petrochemical hà ghjucatu un picculu rolu in l'ottimisazione di a struttura di u pruduttu à valle di l'etilene cinese, migliurendu u livellu di post-trasfurmazione di i prudutti plastichi generali è guidendu u sviluppu ecunomicu regiunale. In ghjennaghju In u 2007, a Sinopec Shanghai Gaoqiao Petrochemical Company, cù una pruduzzione annuale di 200.000 tunnellate, hè stata ufficialmente messa in pruduzzione. Questu hè l'unicu dispusitivu chì usa u prucessu di polimerizazione ontologica cuntinua di a cumpagnia Dow in Cina, è hè ancu u più grande dispusitivu di pruduzzione ABS di prucessu di polimerizazione ontologica cuntinua in u mondu. U prucessu hà i vantaghji di poche materie prime, elettricità, acqua, azotu è menu rifiuti. I prudutti prudutti cù questu prucessu sò di culore puru, forti in capacità autocolorante è altu valore aghjuntu di u produttu, in particulare applicabile à i cumpunenti di l'equipaggiamenti di tecnulugia di l'infurmazione. L'introduzione di sta tecnulugia hà ghjucatu un rolu pusitivu per alleviare a scarsità di furnimentu domesticu di ABS in Cina è migliurà a cumpetitività di u mercatu di a pruduzzione di ABS in Cina. Palat hà infine dettu chì un travagliu impurtante di l'associazione in u futuru hè di prumove scambii tecnichi trà i dui paesi. L'American Plastic Association hà fattu un invitu à l'imprese cinesi à participà attivamente à u cuncorsu di cuncepimentu di prudutti di plastica chì si terrà durante l'American International Plastic Exhibition 2009, per mustrà è scambià l'ultimi successi innovativi in l'applicazione in u campu di a plastica.
Data di publicazione: 08 dicembre 2021